Thursday, September 20, 2012

Buah Betik Ajaib

Aku tak tau nak letak tajuk apa.. 
Sbb aku rasa ajaib sket la... tak tau kalau ada yg penah tengok 

Eiii.. cam lucah pun ada.. hahahaahha.... :p

Tp mmg betik ni bijinya begini yeee...
Biasanya biji nya warna hitam kecik kecik tu kan... 

buah ni aku beli.. kat pasar malam.. :)
Aku siap try potong bijik tu.. tp keras laaaa.. 
Mana tau ada emas dalam tu. heheheeh.. 
Pelik tak pelik.... ke mmg biasanya ada biji cmni ye.. hehee

* Gambar ni adalah gambar aku sendiri.. aku tak pinjam mana mana gambo.. 
Tak google pun.. mmg aku amik guna hp aku... so, sekian.. jangan curik.. 

*bajet bes tak statement jangan curik tu.. hahahaahhaha :p

7 comments:

Cik Puan Nurul said...

buah betik ni peknen kot ..aritu siap ade masok sokabo lagi pasal ade buah dlm buah huhu

umilia said...

apsal ko tak anto masuk srtkbr wei..msti glamer nnti..leh aku tumpg glamer..hehehehe..

♥cikmOt♥ said...

kak, kena panggil reporter ni...
memang ajaib...heheh

~ Puan Yan @ Mama Aliff ~ said...

mana pegi bijik itam yg byk2 tuh... tapi rasa buah dia, rasa betik biasa kan ?

Ena said...

ha ahhh.. memg peli betul.. jenuh dok telek2 gambo kat sini..

subhanallah..

ayang said...

kalo kaki ngangkong tau ni.. mesti dia nk beli.. ko jual memahal tau mesti dia bayar punyeeee hahaha

eima said...

hmmmm mmg pelik....