Friday, March 30, 2012

Salam Hari Jumaat

Salam Hari Jumaat.. 

Semoga Hari ini lebih baik dari semalam... dan esok bakal menjanjikan sesuatu yang lebih bermakna.. 
Aminnnnnn...

Esok akan ke Seremban.. 
Insyaallah.. bakal bertemu dengan kawan yg lama tak ketemu.. :)
Ada sistem barter yang nak dibuat.. 
Nanti aplod citer sini ye... 

Semalam en. somi pulang dari kursus.. kat Kluang.. 
Katanya dalam sms.. dia bawak balik hadiah tuk si isteri.. :)

Rupanya balik rumah.. cermin yg ala ala English Style tu.. hehehe.. 

Ok.. Terima kasih atas TANDA INGATAN.. 
Ingatan.. suh tengok cermin.. muka dah berkedut ke... atau.. cermin-cermin diri anda.. gitu?? hahahahaha

Ok.. Mak tak sentap... 
Sbb Mak memang dah nak masuk 31 pun bulan depan.. 
Its ok la... at least ada jugak mende dia nak bawak balik sebagai tanda ingatan tu kan.. hehehehe.. 
Murah murah katanya... ok.. nape tak beli 10 JEEE?? :p

1 comment:

...sWeeT uMi... said...

hehehe mesti cantek cermin tu...nape tak upload pic dia skali leh tgk ekekeke