Friday, March 30, 2012

Nuffnang dan Buffered Earning

 Sepanjang bergelar Blogger ni.. cehhhh.. blogger kunun.. :p
Ini adalah kali KEDUA aku cashoutkan duit Nuff.. 
Kesian kan.. orang lain.. berpuluh kali dah.. beratus kali.. 

Aku baru KEDUA.. amount plak.. suram gile.. hehehehe.. 
Adalah jugak.. Alhamdulillah laaa.. sape je nak bagi kita duit walaupun rm10 kan.. :)
Syukurrrrrr... memang ada hala tujuan pun duit ni nanti... :)
Dah cashout dua hari lepas... Ada 1 BE masuk harini.. 
Baper sen je tu.. heehhehehe...
Tu atas tu... total untuk sepanjang berblogging ni.. heheheheh.. 
Redo la kan.. dah blog pun ciput je.. jumlah tu rasanya pun dah cukup banyak dah.. :)
Apa pun.. Alhamdulillah... tq Nuffnang... 

5 comments:

~aSHa~ said...

wow byk tu..aku tak cecah lagi 500 ehehheee

mama maman aka yana said...

alhamdulillah.. ada gak.. mama punya berdikit2 naik.. lmbt lg nak cukup rm50.. hahaha.. takpe la rezeki memasing kannn

Echa said...

asha.. tak lama lagi cecah la tu.. sket.. sket.. lama lama banyakkkk...

Echa said...

mama maman... takpe.. takpe.. selow selow.. nanti banyak la tu... ni pun.. makan tahun tuuuuu.. baru ada ada.. itu pun tak sebanyak org lain... apa pun.. rezeki..alhamdulillah

...sWeeT uMi... said...

alhamdulillah...sikit pun rezeki kan...umi pun ngah tggu cek...bila la nak sampai huhuhuhu