Monday, March 26, 2012

Jalan Jalan Cari Pasal

Lama tak apdet :)

Citer dah lama... masa cuti sekolah yang lepas.. cuti seminggu tu.. 
Memang cari pasal sangat la.. bila plan nak jenjalan... :p

Tetiba en. somi ajak jenjalan ke KL.. apa kena?
Tapi sbb nama pun jenjalan.. hati pun suka la... :)

Keluar ikut tol Ayer Keroh.. 
Memang cari nahas la.. kat Tol je dah mula jammed :(
Dah tu.. hujan pulakkkkk... 
Dah reda sket ujan... jammedddd lagi... 
Memang tak bole blah laaaa.. 
Sudahnya buat keputusan drastik.. 
Ikut exit Seremban je... 
Ok... masuk tol seremban.. 
Pun jammed jugak.. tapi tak sejammeddd ke KL.. 
Sudahnyaaaa.. ke JJ ajelah kita ye.. 
Cam Melaka dah takde JJ.. :)
Balik pun dah gelap... 
Tengok jalan kanan tu... Highway ke Kl ... hehehee
memang balik tu.. kereta berderetttttt... 
Sebaikkkkk aku cekal kan hati msuk seremban je siang tu.. 
Tido highway ajelah :)
Memang cari pasallah kalau jenjalan time cuti sekolah ni.. 
Haruuuuuu... :)

4 comments:

Nana said...

jj kat mana tu
hehe banyak lg tempat menarik kt kl
jj juga di terjah ye

Echa said...

nana... mana de sampai KL.. sampai seremban je tu.. sudahnya JJ seremban.. hahahahaha

MRS. K said...

hehehe.. ada ape ek sampai jam tu?

Echa said...

mrs k.. kebetulan masa tu cuti sekolah.. agaknya seme orang pun nak pegi kl kot.. jammed gile.. hehehe