Tuesday, December 6, 2011

New Apdet

Setelah lama menyepi diri... saya kembali bersiaran.. :)

Alhamdulillah.. selesai dah majlis Perkahwinan adik perempuan saya yang satu tu... .... 

Gambar dari kamera kompak ada... dari photog tak pat lagi... nanti saya apdet k... 

Agak bzi nak apdet sbb skang seminggu terlibat dengan kem ict kat sini... 

Melibatkan budak sekolah rendah dan menengah.. seronok... :)

Itu pun apdet  nanti.. 

Buat masa ni.. rasa cam nak apdet citer anak anak dulu... :)

Ok... 

Alhamdulillah.. abang sehat... 
Tahun depan dah 5 tahun dah dia....
cuma cam biasa lah.. musim hujan.. selsema sket... 
skang musim cuti skolah.. dia pun dduk rumah ajelah.. ngan adek... 
Haru biru satu rumah.. :)

Sebelum tutup sekolah ritu... dia bawak balik beg gabak Ben10 ni.... 
katanya cikgu bagi adiah.. 
Bila call cikgu.. katanya memang ada peruntukan.. 
Alhamdulillah la kan.. 
Dia suka.. walaupun wajahnya tak menggambarkan kesukaan dia tu... hehehee.. 
Beg troli tarik tu... siap ada nama.. siap harga lagi koo.. hehehehe... 

Dan.. dalam beg tu terkandung isi berikut: 
Apa pun... jimat sket bajet nak beli beg... 
Sbb tahun depan dia dah naik tabika.. 

Dah beso anak ibu kan.. hehehehehe... 
Banyak betul kerenah dia skang ni... 
Fening.. hahahahahha.. 

Citer sal adik.. 
Alhamdulillah.. adik pun sehat... 
Lambat sket amik imunisasi untuk 6 bln... 
minggu lepas baru dapat injek.. 
Timbang berat... 7.8kg skang... 
Ok.. sehat.. 

Dah makan.. dan masih menyusu badan sepenuhnya... 
Dah mula maju ke hadapan... tapi blom merangkak lagi.. 
Tak ble dok diam dia skang.. 
Pun fening... :p
Biarpun fening... tapi alhamdulillah.. syukur.. anak anak diberikan kesihatan yang baik... 
Dan saya happy... :)

3 comments:

littlehumblelynn said...

yang penting anak2 sihat.itu lebih baik kan..

comel betul si kecik tuh!!

..nOj.. said...

banglong hepi dpt beg, yg tak hepi nye bile ibu pakse bergambo. hihihhi

comei dik nea dobok

...sWeeT uMi... said...

pandai nye neq posing hehehe...suke tgk dia (^_^)