Thursday, December 8, 2011

Budak Mutak

Alhamdulillah... 
Majlis cukur jambul dah pun selesai.. 
Tumpang masa Majlis Malam Berinai adik aku haritu... 
Gambar Majlis Cukur Jambul.. 
Nanti yeee.. satu satu.. hehehehe.. 
Bajet ramai je yang nak tengok ni... hahahahahhaha.. 
Memandangkan rambut dia pun haru biru orang kerjakan haritu.. 
Jadinya aku dan en. somi telah bersetuju nak buang terus rambut dari kepala dia.. :p
Orang tua tua pun cakap.. 
Rambut asal elok dibuang.. nanti kerap dapat sakit.. 
Entahlah.. Allahualam.. tu semua bukan kita yang tentukan.. 
Tapi apa salahnya aku buang terus rambut tu kan.. biar tumbuh cantik sket.. :)

Ok.. ni kenangan rambut asal Nea... 
Rambut dia memang lebat... 
Bawah ni plak.. adalah proses pemutakan ni budak.. 
Tak tau diam.. dan menangis.. hahahahaha..

Rupanya bila kuarkan kamera.. amik gambo.. 
dia DIAM... ok.. dah tau dah lepas ni.. hahahahahha.. 
Ubat kepada penyakit nangis dia adalah kamera... :p
Bila tengok tengok balik gambo atas ni.. 
Aku rasa menyesal tak sepak muka cina nyonya tu.. 
Apa tonyoh kepala anak aku camtu? 
Siot betul.

Ok.. ini adalah gambar setelah 2 minggu dibotakkan.. 

5 comments:

umilia said...

comelnye....geram tul aku.nak gigit2 je pp anak ko tu..pndai lak pndg kamera nak amik gmbr ek..

*Miss Geli^ said...

omey nyeee

firahadifa said...

comel nyer

Mama AqiL said...

amboi dia.... nampak camera terus tak nangis yea... budak bijak tul ... comey nye lah budak mutak nie

...sWeeT uMi... said...

ala baik nye dia time nak motakkan kepala dia tu..org kata pas cukur motak cepat je rambut tu tumbuh...tmbh lagi cantek rmbt nye tu hehehehe