Friday, April 17, 2015

Konvoi Beca - Taman Kota Lama Pulau Pinang ke Chowrasta

Citer lompat-lompat je ni.. baru berkesempatan nak update kisah miting kat penang aritu.. 

Lepas miting.. ada masa terluang.. 

Kami diberi peluang naik beca.. 
Hehehehhe.. ala.. org Melaka cam tak penah naik beca.. 

Jujurnya.. ni kali kedua aku naik beca.. 

Sekali di Melaka.. sekali di Penang.. 

Tu pun sbb pihak USM aturkan .. bessss.. tq.
Ada bas ke Padang Kota Lama. 
so, kami turun je.. tengok dah ada banyak beca menunggu.. 

Teruja ok. naik beca kat tempat orang.. 
Tempat sendiri tu feel dia lain sket.. 
cuma kan.. Kalau kat melaka.. penarik beca dia lebih ramai yg muda dari yg berumur

Yang kat sini.. cam dah uzur.. mmg rasa serba salah sangat
sbb yg nak naik ni bukan calang-calang beratnya.. 

60kg uooolssssss :p
Aku x pilih pun beca.. tp ada uncle cina ni panggil aku
Naik beca dia.. 
Naik-naik je.. dia terus bawak p tempat redup sket.. 
Suh aku posing dia amikkan gambo.. 

Sporting gile ok... 
Dia amikkan pakai hp aku je pun.. xyah disuruh.. 

Bawah ni hasil dari gambo dia amik. hehehe
Nampak beria sangat kan muka aku.. hahaha
Bila masing-masing dah naik beca.. so, konvoi
bermula dari padang kota lama tu.. 
Tengah panas uolssssss.. 
Terkedip-kedip bijik mata.. 
Uncle tu tak naikkan pun tutup kepala tu.. 
Agaknya dia tengok aku suka amik gambo je kan.. 

So, pada dia agaknya.. biar la ko pnas.. 
Ko pun sibuk nak amik gambo je kan.. hahahahah
Ni konvoi bukan sebarang konvoi.. 

Siap ada raider depan sekali uollssssss.. 
kalau konvoi kereta ada marshall kan.. camtu la ni.. 

Meriahhhhhh... 
Bawah ni la rider yg lead tu.. 

Kenangan uolllsssssss.. 

No comments: