Monday, February 16, 2015

Mentor Legend

Sejujurnya aku memang jarang-jarang tengok program camni. 

Kalau tengok pun sebab tertengok atau ada orang ajak tengok. hehehehhe.

Semalam Semi Final ye.. kebetulan tengah iron tudung dan mak bukak plak Mentor Legend ni.

Barisan Mentor 

Barisan Protege yang bertanding.. 

So, semalam sempat jugak la tengok pertengahan program sampai habis.. 

Sebelum ni ada jugak la mengikuti dua tiga kali persembahan derang ni.. 

Dan semalam yang berjaya ke Final adalah Protege 
Dayang Nurfaizah - Azmil
Amy Search - Sarah
Ella - Aina

Ada yang aku tak sangka akan ke Final sebenarnya.. hehehehhehe.. 
dan ada yang aku bajet ke Final tak dapat.. :)

Sarah protege Amy Search suara dia mmg power.. persembahan semalam pun mmg ok sangat.. 
aku mmg bajet dia p final pun sebenarya.. hehehehhehe.. 

Cuma aku tak bajet aina ke Final.. aku bajet samada Tuah protege Mas Idayu ataupun Nadeera Protege Zainal Abidin tu.. ehehehehhehe.. 

Aku suka tengok persembahan Tuah malam td.. layan jugak.. hahahahha.. 

Aku mmg tak penah la mengundi tuk mana-mana program sebelum ni.. 
yang ni pun sama.. tu cuma pendapat peribadi je.. aku tak kenal pun derang ni.. 

So, gud luck la untuk Final akan datang.. 
Kita tunggu siapa yang menang.. :)))


1 comment:

FIFA 15 Coins said...


The last standard Xbox live One dispatch quantity Ms reported has been tens of millions of items, which often entered The fall of 2014, prior to getaway run.Minecraft has already been paying off with regard to MicrosoftTotal Xbox 360 program revenue fell by twenty percent to be able to $703 1000000, "because of purchaser desire for new generation associated with games consoles," Ms mentioned. Sum gaming console quantity chop down through 10 %, although Microsof company furthermore recorded lower berth revenue coming from 2d- along with next-party games along with components.
FIFA 15 Coins PS3
FIFA 15 Coins Xbox 360