Monday, October 28, 2013

Mydin Mall Jasin

Buat Masa ni.. Mydin Mall Jasin ni 
Adalah tempat pilihan melepak kalau nak melepak.. hehehe.. 
Pada pandangan mata aku ni.. suka lepak sini.. sbb
Barang basah dia harga ble tahan murah.. segar.. 

Satu lagi yang paling aku suka ialah food court dia ni.. 

Open style.. dikelilingi parking lot.. 
Perghhh.. ko makan roti canai pun rasa kat tepi laut.. muahahaha.. 
Try nanti Sizzling Yee Mee dia.. 
ngan 
Naan Cheese ... 

Terangkat ko.. 
Tekak aku sedap je seme makanan.. hehehehe
Pastu try jugak rojak dia ni.. pedas sket la.. 
Sesambil anak anak main mainan kat situ.. korang ble la urut badan sket.. hehehe
Sini mainan seme guna token.. 
Kecuali playground mini dia tu la.. 
Mmg kalau rasa bosan bosan.. 
Kitaorng mmg akan datang sini lepak lepak.. 

Sambil anak anak perabih duit beli token.. 
Mak pak bole makan makan kan.. sesuai kan?? hehehe



Tuuuuu dia.. abg kawasan jasin. muahahahha.. 

Aku nampak sangat ke promote mydin ni?
Takde kan... hehehe.. 

Sbb aku mmg suka lepak sini.. 
SAtu nya sbb dekat je ngan umah.. satu lagi.. sbb
ni satu satu nya tempat yg aku rasa bes kat area jasin tu.. hahahahaha


No comments: