Friday, December 7, 2012

Aeyman's Birthday

Agak sibuk ... Blog tak berapdet... Baru tamat kursus 4 hari... Masuk utan hampir 9jam... Tu nanti citer lain.. ni kita citer sal makan makan dulu... 

Minggu lepas.. lepas.. lepas... lepas... kitaorang celebrate Birthday Aeyman... :)

Ni Acara wajib kalau ada birthday sape sape.. 
Mmg akan ada makan makan biarpun makan biasa biasa je.. 

Tp cake is MUST :)

Haritu terlebih rajin.. jd.. banyak jugak la menu ada.. 
Spagetthi.... ni mak ngah dia yg buat.. hehehehe.. 
Sape mak ngah dia.. aku la kan.. :p 
Ada Tauhu sumbat.. nenek aeyman yg buat..  
Ada Ikan siakap bakar.. 
Ini mama aeyman yg buat... hehehehe 
Ada satey... ini mak lang aeyman yg beli... :) 
Bawah ni mmg gambar budak budak je.. 
Sbb tu gambar ni adalah GAMBAR KEANAK-ANAKAN.. 

Takde sape suruh buat mimik muka camni.. 
Geram betul.. takde senonoh nye muka la... 
Kemain comot anak aku yg kiri sekali tu... berkepoh bedak kat muke.. hehehe 
Dan semestinya ada kek Beseday... 
Tempah pada kak mimi... yg link aku penah bg sblom ni... 

Kek paling sedap la setakat ni ye.... korang ble cari link yg aku bg dulu.. 
Area melaka ble la order... 
Last But Not Least.. 

Birthday Boy.. Aeyman! 
Happy Birthday Aeyman... :)

1 comment:

Ya ALya said...

tauhu sumbat n spaghethi my feveret....