Monday, April 23, 2012

Demam Burger Bakar

Skang sket sket citer sal Burger Bakar kan...

Burger Bakar ni merata rata ada ke? 
Banyak yg aku baca.. kat Rawang.. Puchong.. kat mana lagi ek.. 
Setiap kali tengok gambo org aplod.. rasa nak menitik air mate.. :)
Gambar atas ni.. dari FB Burger Bakar Kaw Kaw.. 
memang KAWWWW gile daging dia.. sob.. sob.. 
Gambar atas ni dari FB Rawang Burger Bakar 
Gambar atas ni plak dari FB Nowa Miyabi.. gile ahhhhhh.. 
Ni plak dari Blog Ibu damia... 

memang merata dah nampak gambo burger bakar ni.. 
Tak tau mana arah nak pegi ni ha... takpe.. takpe.. 
Akan ku usahakan dari Melaka carik jugak burger bakar ni.. 
Harusssssss.. :)

Memang mengancam gile.. jangan kata gambar...
Komen komen seme pun menusuk jiwa je... 
Abam.. bole ye?? kita cari burger ni.. 
Takkan nak tunggu mengidam baru nak cari.. heheheheheh.. 
Mengidam in advanced pun bole kan.. :p

Kalau sesape yg ada alamat mana nak cari Burger Bakar ni.. sila la bitau ye.. :)
Thanks...

7 comments:

@lfidah @dim said...

adoi..terliurnya..dahler posa.kalau dah jumpa burger bakar kat melaka bagitahu tau..harus update di blog...:D

ayang said...

bege bakar ni cuma bege daging jek ke??

Nana said...

heheheh aku rasa dah semakin banyak tempat tiru wat beger bakar
ko xmo datang kl ke makan hehee

Echa said...

fidah...
kalau ada.. dah lama dah pegi.. nanti nak anto surat cdangan suh bukak cawangan kat melaka.. hahahaha

Echa said...

ayang...

aku tak tau la weh... sabo.. sabo.. nanti aku pegi buat 'tinjauan..'. hehehhee

Echa said...

nana...
harus la nak cari.. tapi kat mana nak cari tu.. ko bagi aku alamat sket... senang aku.. hehehehe.. banyak gile dah aku tengok cawangan dia... yg dedekat melaka ada tak? hehehehe

eima said...

meriah betui ... femes betui beger ni