Wednesday, April 18, 2012

Birthday Retreat :)

Jumaat yang lepas.. lepas.. lepasss.. rehat lama kannnn :)
So, ada orang nak belanja.. sempena beseday .. waaaa.. sob.. sob.. terharu.. :p

Dah keje dekat dekat ni.. senang nak kuar sesame.. 
Kak ngan adik belanja .. heheeh.. 
Alhamdulillah... :)

Makan kat SR... 
Kek ni... bluberry cheese ke apa nama dia.. 
Sumpahhhh sedappppp... Tak cukup se slice.. :p
Menu wajib... Tom Yam Kung.. 
Amik set lunch atas ni.. 
Dan.. dessert.. waaaaa.. org blanje.. kemain lagi hahahahah...
Ni kak long... 
Ok.. ok.. dia memang kecik dari saya.. 
Muka je dah bole tau.. kan.. kan.. muka saya beso pinggan :p
Ok.. ni adik saya.. hehehehe... 
Untungla awok yang duduk tengah tu... 
Malang sekali la yg drive.. hahahahahaha.. muka sipi je... :P

Mekasih adik beradik ku.. 
Bulan 5 ada lagi sorang nye beseday.. kafe ajelah ek.. :)

8 comments:

~aSHa~ said...

kek SR dah naik 0.50 kan se slice

~aSHa~ said...

kek SR dah naik 0.50 kan se slice

::Mamalyna:: said...

echah, muka akak ko tu cam nampak muka kena kuar duit byk jer.. ko pow die lebih ke?hehhee

::Mamalyna:: said...
This comment has been removed by the author.
.:fyzz:. said...

nih sempena besday hang la kan la chah..
waaa lama tak pi lunch kt SR...tomyam kung yg maveles..

Echa said...

asha..

takkesah la naik baper sen pun.. asalkan org blanje.. kalau bayo sendiri aku mesti peka sket.. naik ke tak.. hehehehhee

Echa said...

ije...

dia tuan rumah.. hahahahaha.. mestilah kena kuar lagi banyak... :p

Echa said...

pjot..
ha le.. beseday ai le.. ehehehehe...