Thursday, January 10, 2013

Sesi Persekolahan 2013

Citer dah hampir basi... tp blom lagi.. 
So, sempat citer sebelum cuti penggal akan datang... :)

Alhamdulillah.. 

Muhammad Aqeef Haiqal dah skul... 
Pre School je pun... umo 6 tahun la tahun 2013 ni... 

School dia adalah sekolah rendah aku dulu... 
Nak skolahkan dia dekat ngan tabika dia dulu.. 
Tp skolah tu dah penuh... jadi kena hantar jauh sket... 

Skolah lama aku... Sekolah Rendah Kebangsaan Masjid Baru.. 
Bermulanya tempat aku menuntut ilmu.. 
cewaaaaaahhhh.. :)
xpelah.. sekolah kat mana mana pun sama... 
Janji skolah.. 
Sekurang kurangnya... dia menuntut ilmu kat tempat yg sama aku menuntut ilmu.. 

dan.. mgkin akan menuntut dengan guru yg sama mengajar aku dulu
so... suwittt kan.. 
 
Masuk pra ni... aku anggap cam permulaan skolah rendah.. 
Sama je cam masuk stendet 1 gitu.. 
So, mmg xcited beli barang skul dia.. 
Cam kasut... baju peach tu.. (baju kena beli sendiri ok... cikgu bagi gambo je.. 
pepandai ko la nak cari... sbb tu dalam kelas memacam corak baju.. ) ehehehhe.. thumbler.. beg.. 
kalini tema kita 'boboiboy'

Meh kita g skul plak... 
Ni la rupa skolah nya... 
Skolah ni dah baru.. banyak perubahan.. 
Yelah... manusia lagikan berubah.. 
Inikan skolah yang dah hampir 19 tahun aku tinggalkan.. :(


Gambar bawah ni... masa hantar pendaftaran aritu.. 
kelas sepanjang kanan gambar ni adalah 
antara kelas kelas yg penah aku duduk...  
Ok.. tiba kat bahagian kelas paling las dan berwarna warni.. 
heheheh.. Pra Skolah..  
Anak mak ngan seragam skolah.. 
Tangan masuk poket ko...... hahahahah 
Selamat menuntut ilmu Aqeef.. 
Belajar rajin rajin... 
Dah besar anak mak.. 

Skang baru pra mak dah over xcited.. 
Nanti masuk stendet 1 mak buat novel ye.... 

Tunggu masuk skolah menengah mak buat press conference plak.. 
hahahahhaaha... :p

No comments: