Friday, January 11, 2013

MUSC Drag Challenge 2012

Aku bukanlah peminat tegar aktiviti kenderaan bermotor ni... 

Tp en suami adalah peminat tegar dan dah lama berkawan dengan meke meke dalam bidang ni.. 

Sebagai isteri solehah aku turun memberi sokongan moral pada si suami.. :p
Hahahahahhha... saiko gile ayat.. :)

Bukan sekali ni je penah tgok.. dah beberapa kali gak.. 
Anak anak pun mmg dibawa bersama.. 
Mmg tak penah tinggalkan.. :)
Ni seme perlumbaan halal... 
di bawah Negeri Melaka ni... 

Ni masa ni derang buat kat area Eye On tu... Bandar hilir.. 

Kebetulan 2 biji kete yg masuk drag ni 
member laki aku... 
Yg pomen kete pun member dia.. 
So, meh la kita sesame menyibuk jugak kat situ.. 
Ramai ko masa ni.. yg nampak ni kat area trek dia.. 
Kat bahagian penonton sinun.. jangan cakap la... penuh sepadang 
manusia... pelik tau.. kul 10lebih dah ni.. 

Pelik bukan pd org lain.. tp pada aku anak beranak.. 
Anak anak aku pun berjaga lagi masa ni.. hehehehe

Ahli-ahli bersekutu dari seremban.. hahahahaha.. 

Ni ahli berkecuali.. 
Segar bugar memasing.. 
Kitaorang mmg lepak tepi tu je.. bising gile.. 
memekak je.. 
Kalau ikut tido lagi syok tau... 

Dah katanya nak bg sokongan kat laki.. jangan banyak bunyik la 
kalau dah ikut kan.. :p
Sesekali kita join ektiviti camni.. ok jugak.. 
seronok tau... 

Tp berpada pada la kot.. 
Sebulan sekali... ok pada aku.. 

Tp kalau setiap minggu lepak camni.. tak elok gak tuk budak budak... 
Terlalu terdedah dengan mende camni.. 
Ada org cakap mende ni cam buang masa.. baik tido.. 
Terpulang pada pandangan masing-masing.. 

Kalau dah minat laki pada kete ni mendalam.. 
Sokong ajelah... at least kita nampak depan mata.. 
Dari minat mende lain kan.. 

heheehhe.. sudah sudah la berkhutbah kat blog ni
Org pun naik bosan.. kan.. kan.. 

Esok cuti.. rancang cuti anda.. 
Selamat Bercuti dan Berhujung Minggu... :)








No comments: