Wednesday, January 9, 2013

Hari Tanpa Merah 2013

Dapat tak rasanya nak kekalkan warna dalam sistem perakam waktu tu takde MERAH?? :(

Harap harapnya dapattttt la... tp nampak gayanya tahun ni cam akan kerap jeee warna tu kat sistem.. hehehehe

Kalau tahun lepas... mmg rutin hantar anak ke tabika tu ada... hari hari pun hantar...

Cuma tahun 2013 ni... lain sket... jalan ke skul tu jauh sket... kalau sblom ni sehala je jalan nak p keje.. tp skang.. kena pusing dulu... baru la g tempat keje...

Dah tu plak anak nak kena anto masuk skolah... dan tunggu depan kelas... masalah sbb kelas tak bukak ok... 7.20pg pun masih tak bukak kelas.. budak berlari lari.. anak murid dah sampai.. tapi kelas tak bukak. kan bagus kalau kelas tu dibuka dulu... jadi budak ada mende nak buat dalam kelas.. takde la berlari lari seme berkeliaran..

Hari ke3 skolah... cikgu datang bukak kelas 7.35pg... apa nak jadik. Tak ble la camtu.. mmg bagus anak murid tunggu cikgu.. tp kalau mak bapak pun dah bertangga kat situ.. apa kes la kan..

Mmg boleh aku tinggalkan je anak aku kat situ.. tp kalau buatnya pape jadi? kelas dah la hujung dunia.. blakang tu semak.. ada jalan kecik.. buatnya kena culik ke... pape ke.. nauzubillah..

Haishhhhh... sudahnya kul baper aku nak gerak g keje.. dan smpai opis nak punch kad kul baper..

Kalau kata.. 'bangun awal sket.. anto anak'.. ok.. kalau aku bangun kul 4 pg.. tp kelas bukak kul 7.25pg... acane? sama je derrrrrr...

Selepas aku bebel bebel.. agaknya ada telinga lintah yg dengo.. akhirnya harini aku anto anak kul 7.20pg.. kelas dah bukak... alhamdulillah... baru aku rasa terjamin keselamatan anak aku... cikgu dah ada.. pembantu cikgu dah ada.. tunggu anak murid sampai.. ati aku pun tak risau..

Terima kasih kepada telinga gajah dan telinga lintah! Mmg perangai mak mak akan cakap je apa dia rasa tak betul kan... :p

Moga lepas ni.. sistem perakam waktu tu. takde la yg merah.. cam sblom sblom ni.. kalau ada pun.. sket sket ajelah kan.. hehehehhee...

Sekian...

No comments: