Monday, July 1, 2013

World War Z

Hujung Minggu Kami :

Tgok wayang dengan anak-anak.. 
Kalini citer World War Z.

Kami tgok di Aeon Bandaraya
Mulanya plan nak tgok Monster University
Show jam 2pm sepatutnya.. 
Tp sbb beratur punya lamaaaaa.. 
Punyalah ramai gile orang nak tgok wayanggggg.. 

Sampai je kaunter... jam mmg dah kul 2ptg pun.. 
So, mmg seat pun tinggal row depan skrin je.. 
Idok la kan... nak tunggu next show.. jam 4 lebih.. 
so, malas nak tunggu lama.. 

Kita beli je tiket lain.. 
World War Z.. show jam 2.40pm.. :) 
Rasa tak rugi langsung beli tiket tu... 
Sbb Citernya besss. :)
Dan yg pnting.. anak anak seme ble tgok.. 
World War Z

Kalau tgok dari iklan tu.. aku bayangkan citer ni adalah citer perang.. 
Gado gado.. citer cam negara diserang.. 
Atau pun pengakhiran dunia.. camtu..  
Tp salah.. 
Sbnarnya citer ni adalah citer ZOMBI... 

Banyak adegan mendebarkan.. 
Memeranjatkan.. siyes.. tersentak sentak aku tgok.. :)
Suspen okkkkkkk.. 

Paling aku tak ble blah.. 
Jantung paling kencang adalah time scene kat bawah ni.. 

Zombi cuba nak lepasi tembok batu yg tinggi ni.. dan berjaya!
Huh.. 

Zombi ni cam virus.. 
Dia gigit orang dan org tu akan jadi zombi.. 
pergerakan drang sangat sangat pantas.. 
Sepantas jantung korang berdegup.. huhuhu..  
Dan.. hero kenalah yg bes kan.. 
Brad Pitt

Bg hero suam suam kuku.. mmg kelaut la kan..
Dalam citer ni.. Brad Pitt adalah penyelamat dunia... 
Dia la yg pikirkan penyelesaian yang mana doktor pun jadi pengecut bunuh diri
di awalan citer.. hehehehee.. 

Dan citer ni tambah menarik bila banyak jugak scene kelakar yang spontan.. 
So, mmg tak bosan.. ada gelak ketawa.. ada senyap sunyi.. ada jeritan.. 
So, mmg bes kan?

Cuma aku tak puas ati.. sbb citer ni terlalu lurus.. cepat habis.. dan 
Cam penyelesaiannya tu.. bg aku.. mudah sangat.. :)

So, korang kalau nak tgok..aku rasa.. 
citer ni mmg bes.. hehehehe.. 

Lepas ni boleh bawak anak anak tgok Monster Universitiy plak :)

No comments: