Thursday, December 16, 2010

Cerita Anak Dara SAMPUK! :p

Selamat Pagi Khamis.... 

Semalam langsung takde entry... jadinya memang nyata di situ... aku jarang buat autopublished.. 

Memang aku salunya buat entry pepagi buta... ataupun t.hari buta... 

Tapi semalam adalah hari yang agak sibuk sikit.. :)

Eh.. korang meluat tak dengan seseorang yang suka sangat menyampuk perbualan korang?? 

Aku memang tak boleh blah la dengan orang camni... 

Memang totally boleh mengubah mood ceria aku... :p

Tengah borak borak ni... tetiba ada plak yang sampuk... kena sampuk ke... mencelah dari hujung meja sana... 

Aku memang tak suka la... kalau aku bercakap dengan bos aku sekalipun.. dia boleh tolong jawabkan bagi pihak aku.. walaupun aku dok tercongok depan mata bos aku.. baru nak bukak mulut ni... ohhh. tidak... 

Lelebih lagi dengan status ko yg blom berkahwin.. 

Aku nak gelar ko.. anak dara yang suka menyampuk dan penyibuk!

Kennot go la dengan ko! blah!

No comments: