Tuesday, December 23, 2008

3.30 pagi

iskkk.. iskkkk.. ada ke patut kul 3.30pagi tadi aqeef bangun kejutkan aku ngan babah dia.. ajak main tau.. pastu suh bukak tibi.. memula tu dah bangun buatkan susu, babah lak amik peranan tukarkan pampers dia.. meraung raung tengah pagi bute tu tak mao salin pampers.. tolong la.... terjerit jerit tuuu... tapi bila aku salinkan elok jek dia diammmm.. sangat pelik.. dan mgkin ada konspirasi la derang ni..saje nak dera aku... dah pagi kul 3 lebih tu dok bukak tb... yg ada lagi klip video tv9 tu jek.. memandangkan umah takde astro kan.. itu ajelah yg ada.. dah dengar lagu, terus jek dia baring tido... hehehhehe... skang ni tido punyalah lasakkkkk... tak nak selimut langsung.. risau aku.. takut sejuk ke.. kekadang tu time dia tido, aku pelan pelan selimutkan gak... kalau dia tak sedar tu, ok la kan... tapi kalau la dia tersedar kita selimutkan dia... dia boleh bangun terus duduk dan campakkan selimut tu.. sambung tido balik..setelah dikaji kaji semula mgkin terikut time aku mengandung dulu ar... aku time mengandungkan dia memang tak penah langsung kai selimut walaupun kaki berstoking.. sbb panas... iskkkkk.. tak elok la kan.. kena jugak ajar dia berselimut... nantilah pikirkan cara yg paling sesuai... hurmmm...

No comments: